Jamuan KFC

Published November 13, 2009 by Qiss FendiYana

13 November 2009

Makan lagi….Pendek kata dok kat ofis nih mmg byk la jamuan makan…Terpulang pada diri sendiri macam mana nk control life…Jamuan kali ni sempena hasil penjualan recycle paper…Salah satu usaha menyokong kempen BUMI anjuran TM….Jual recycle paper hari ntah dpt berapa….Hanya bendahari jer tau berapa..hehehe…Aku tau makan jer..ahaks

Dah alang2 sume dah ada time makan tadi, Pn.Salina(AGM) ni pun suggest adakan majlis Exchange Gift…Floor Price RM10+++….Ikut suka la nk beli aper pun…Harga kena lebih drp RM10….Dalam majlis nih nnt kita cabut undian kepada siapa nk kena kasi hadiah tuh…Penerima xkan tau saper yg bagi hadiah….Namapak macam misteri la skit….Sume involve mula drp Gm smp la non exec….Sume kena g cari hadiah…Hadiah adalah dalam bentuk kenangan bukan makanan….kena cari sesuatu yg bole jadi moment la….

Macam 2 tahun lepas kau kena bagi kt En.Ramli tp disebabkan dia x hadir so hadiah aku dapat kt GM….Time tuh aku beli Globe…Sesuai la kot dgn dia…Tahun ni x tau la dapat saper…Mungkin girl, mungkin jugak boy…majlis ni dijadualkan pada 20 November 2009 sbb 19hb dah dapat gaji..So bole la g cari hadiah utk esoknya….Aku nk beli gift yg universal…Time tuh mesti ada majlis makan2 lagi…Biasanya pot luck la…

Emmm, if aku dapat gambar time dok sibuk melantak tadi aku akan upload…chaos  

Haaa…Dah dpt pun gambar makan2 KFC tuh…Enjoy la ek..tp hanya beberap keping jer…t semak plak blog…..

Leave a Reply

