Gift Exchange

Published November 24, 2009 by Qiss FendiYana

24 November 2009

Yea..Yea..dapat hadiah!!

Hari ni best sgt sbb dapat hadiah n dapat mkn free lg….ni la scenario keje kt TM….Seminggu mesti ada mkn2 punyer…cam ner nk maintain berat badan cenggini..Hari nih sajer dah hancus musnah diet aku…belasah nasi goreng ayam berempah + choc cake+mcm2 jenis kek lagi+junk food…ummm..yummy but think of tummy plak…

Gift exchange nih most got so lucky dpt hadiah best..tp ada gak yg dpt hadiah last minute..mesti agak mengecewakan…of course la sender akan bg aper yg bole grab jer time tuh…sepatutnyer benda cm nih x patut terjadi..kesian la kt org yg dpt benda mengarut tuh…not fair…kita dah pilih hadiah terbaik utk org lain tp at the end kita dpt hadiah merapu drp org yg x bertanggungjawab..Just feel sorry to @#$%& la….

Aku plak dapat plate Visit Penang….Cantik…Then mase game tuh aku dpt  plak cabutan bertuah…..dapat la towel kepala…bagus utk kurangkan rambut gugur…Mmg aku tgh berusaha kurangkan rambut gugur nih…ahaks…..sekali sekala ada acara cenggini best jugak…bole la release tension…actually x tension pun dok ofis..siap bosan lagi ada la…

Ble gambar dah ready, t aku upload….

2 comments on “Gift Exchange

  • oh, padanla ko x tukar2 tempat.. best rupenye asik makan2 kat atas tu.. heheheh😛 gurau je eh..

    beb, baru pasan, panjang sunggoh nama aku kat link sebelah ni.. pendekkan aje lah nama samaran.. hoho jgn pakai nama penoh, malu ai~ tenkiuhh mama qis😉

  • Leave a Reply

