Bb Qis kena inject HIB 3rd Dose…

Published December 8, 2009 by Qiss FendiYana

8 Dec 2009

Hari nih semangat gle nk g klinik bawak bb g amik injection..hehehe…Malangnyer sampai jer Klinik Zarif Menara Tm tuh depa x provide injection 3 berangkai nih..terpaksala pk kt klinik mana lagi yg bagi selain Klinik Kerajaan…Aku try la tipon Ella kot2 klinik kt tpt dia keje tuh ada provide..alhamdulillah mmg ada kt sana..So berkejar la we all ke Serdang nk amik injection nih…lagipun aku masuk ofis lmbt hari nih….tu yg x kisah kena g Serdang pun x per la…Akhirnyer bb dapat jugak HIB 3rd Dose…Usia 5 bulan nnt kena g amik Hep B plak….

semalam plak aku g test NGN IP CORE assessment kt TTC…fuh mmg gle susah soalannyer…dah la mmg x study ikut pengalaman yg ada jer..Main hentam jer la..Test nih penting utk tentukan training yg akan aku attend next year jugak baik utk kenaikan pangkat…yg penting x sume org wajib attend exam nih….hehehee…Dah alang2 ada kt TTC jumper la Shakirah@Shaq…. Makcik nih jd lecturer kt sana….dah lama x jumper dia..dah 2 org anak dah..Sepasang plak tuh….

Hari nih hari Istimewa jugak…our 2nd Anniversary..hehehe…malangnyer aku x beli hadiah lagi utk hubby..tgh kopak selepas bayar down payment umah semalam….Tgk la ble aku senang aku g la cari present…Ibai pun mintak present jugak..Ibai ni adik aku..Lahir 7 Dec 1987…Baru jer habid Dip sains Komputer..tgh cr keje la skg nih…Mau 2 present nk kena cari ni….10Dec nih plak bufday mak mentua…alahai….22 Dec plak bufday mak aku…huhuhu…25 Dec plak bufday Stopa…Adik aku gak…Duit lagi…25 Dec gak adik ipar nk bertunang…duit lagi…huhuhuhu…Tolong!!!!! Cam ner nk survive nih…

Pendek kata Dec ni byk occasion dan amat la best tp kena sacrify bab fulus la….ahaks…Dah namanyer KEHIDUPAN…

One comment on “Bb Qis kena inject HIB 3rd Dose…

  • Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: