My Hubby’s Family in KL

Published December 13, 2009 by Qiss FendiYana

11 Decemenber 2009

Petang selepas Jumaat aku mintak half day dgn bos…Sbb keluarga mak mentua datang KL…sempena kakak ipar pindah umah kat Cartoon@Disney House tuh…So aku rush g  amik bb kt nursery sbb we all plan nk stay kt Cheras tuh..nk rasa tido umah cartoon yg we all x jadi beli last month….LAgipun nk kena g amik they all kt Tol Duta as bapa mentua x tau jalan kt KL nih…Kang sesat x pasal plak…

Samapi jer umah kak tuh, aper lagi lepak sekejap b4 g round KL yg x sebesar mana nih….Lepas Isyak terus kuar umah menghala ke KLCC…..maklum la if dah bawa bebudak nih kena la bawa kt tempat cenggini..bg hilang skit kejakunan tuh…ahaks….AKu pun dah lama x g KLCC sejak kahwin nih…x der yg menarik dah kt situ…Zaman bercinta mmg menarik la utk berkunjung ke situ sbb bole lepak kt taman, borak sampai la dah kering air liur tuh…Skg dah kawin hari2 dah bole borak..x yah tgu date lagi…ahaks…

Dah kul 10 mlm we all pegi la kt Star Parc, Danau Kota tuh…x pernah aku tau kewujudan  tempat nih…Agak happening sebijik mcm kt uptown Damansara….Sini lg best kot sbb area org Melayu so byk la muka melayu melepak + bershopping sakan kt sini..Kebayakan jual baju, croc, pakaian lain, mainan pun ada, mcm2 la…x larat aku nk pusing..lgpun malam tuh bawak bb Qis mau nk tercabut bahu aku mengendong bb tgh mlm buta tuh..Nasib bb x wat hal….Kepada sesiapa yg dah x tau nk lpeak kt maner lagi tuh, try la kt Star Parc nih…mmg best…Buka smp ke pagi….

Dah x larat sgt aku blk dulu…tinggal la mak mentua + anak2 tgh ronda lg cr baju…Aku chow balik tido lagi best…Kena save energy esok kenduri kendara plak…

Leave a Reply

