Travel Balik ke Sg.Petani, Kedah

Published December 24, 2009 by Qiss FendiYana

24 December 2009

Hari ni actually byk aktiviti aku nk buat…

Firstly aku nk g setel aku nyer KWSP kt Jalan gasing tuh…Semlm dah pegi dah tp x bole proceed borang permohonan aku sbb lawyer x sain ada satu document tuh…mmg buang masa jer la aku g amik document tuh kt Taman Miharja Cheras then pegi KWSP nk wat kuar duit…tp keje sangkut sbb salah si lawyer nih…geram jer nk penalty dia…kt kita pandai plak penalty if lambat siapkan ape2 document…bengang jer smlm

Yg kedua aku nk g Amcorp Mall cr cookies utk wat hantaran adik ipar aku…actually sepatutnyer aku nk bagi gubahan bunga drp cup cake…terpaksa cancel idea nih disebabkan kesuntukan masa so x dpt la nk gubah la bunga tuh…should be gubahan tu lebih kurang cenggini la…

Yg ketiganyer aku nk bawa bb g klinik sedut kahak tuh…kesian la dia x bole mkn…nk minum pun consider byk yg kuar drp masuk ke dalam mulut…dia sibuks nk kuarkan kahak tuh…nk bg air zam zam mcm yg nadiah ckpkan tuh, aku masih lagi berusaha bagi minum kt bb….If dia x baik lagi hari nih terpaksa la bawa jugak g klinik…darurat dah!!

Mlm nnt after Maghrib kitaorg akan bertolak balik ke Kedah….Kak ipar aku follow sekali..kongsi satu kereta jimat skit…lagipun bole tukar2 driver….lagi pulak mlm mula la nk melayan ngantuk tuh…hehehehe…harap2 perjalanan mlm nih di bawah rahmah Ilahi..Amin…Semoga sampai ke destinasi….

Leave a Reply

