Cuti dah habis da!!

Published January 4, 2010 by Qiss FendiYana

4 Jan 2010

huhuhu……

Semalam berakhir dah percutian aku selama seminggu kt Kg….kedua2 belah la..kena adl..kang ada yg jeles plak….

So hari nih dgn malas campur penat x hanis lagi dah kena masuk ofis sambung keje tergendala…seminggu tuh..tentunyer byk benda nk kena settle…

Masukajer ofis…Wah!!! Byknyer email nk kena take action nih….ada gak email merapu ntah dr mana ntah…sah2 la kena masuk spam dulu…email kompeni mmg mcm nih..skit2 spam…ahaks..nasib la…aku pun bukan rajin sgt nk baca mail byk2 nih…10 mail sehari pun dah cukup meresahkan aku….kalau la sume email tuh email pasal keje la…heehehee.actually aku bukan rajin sgt nk wat keje…

Tik tok tik tik…kol sana kol sini….akhirnyer keje settle jugak….hehehe..biasa la pekerja cekap kena serve dgn cepat…petang2 cenggini bole la aku melayan blog plak….sesambil prepare material utk meeting dgn Celcom besok…Celcom nk beli broadband TM lagi..tp NPV -ve….manaaada untung…hahahhaa…..projek rugi tp nk kena justify jugak..tu yg aku kurang faham tuh…biasala politik keje…ahaks….

First day keje di tahun baru ni x der la mencabar sgt..masih dgn isu lama….dah bosan dah…ingat nk try task baru plak..tp susah nk dpt peluang…dah 3 tahun menanti task baru tp ke laut ajer..hope tahun ni aku dpt tukar unit..nk wat implementation plak..dah penat plan..tp hampeh ajer….

Leave a Reply

