Batuk…Batuk….Batuk Lagi!!!

Published March 23, 2010 by Qiss FendiYana

23 March 2010

Kerana batuk aku x dapat tido lena,

Kerana batuk aku jd stress,

Kerana batuk aku jadi risau,

Kerana batuk aku terpaksa google cr petua,

Kerana batuk aku terpaksa ulang alik ke Hospital,

Kerana batuk jugak aku kena layan si kecik,

Semuanya kerana Batuk..Batuk…Batuk Lagi!!!!

Kerana batuk bb x dapat tido,

Kerana batuk bb menangis di waktu malam,

Kerana batuk bb merah mata menahan keperitan,

Kerana batuk bb hilang selera makan,

Kerana batuk bb susut berat badan,

Kerana batuk bb byk terkencing,

Kerana batuk bb x selesa,

Kerana batuk bb x sihat sampai sekarang,

Semuanya kerana Batuk….Batuk….Batuk Lagi!!!!

Andai ada penawar harap suggest,

Andai ada petua harap sampaikan,

Andai ada altenatif lain harap informkan,

Andai ada kalimat suci harap edarkan,

Moga batuk tidak datang lagi….Cukuplah!!!!!

Leave a Reply

