Madu Lebah Tualang Byk Khasiat

Published March 24, 2010 by Qiss FendiYana

24 March 2010

Semalam seharian aku mencari madu lebah. Semuanya semata-mata nk bg kt anak kesayangan. Kesian dah berbulan dok jatuh sakit. On off. Macam tuh la gayanya.

Dah penat melilau akhirnya aku jumpa la Madu Lebah tualang RM35. X kisah la mahal ke murah ker aku beli jugak…Janji bole jadi penawar…Asli ke tiruan tuh nanti aku siasat…Sbb nk kena tgk if semut hurung ke x kat botol madu tuh? Byk lagi test yg aku nk kena buat utk pastikan madu tuh ori…

Malam semalam after aku bagi sedikit madu kt bb, terus aku buat sesi tepuk….Terus bb lena sampai ke pagi..Dah hilang segala ragam mengamuk dia sebelum nih…Selalunya sebelum tido nk kena pasang mp3 mengaji dulu, kena naik buai dulu, melalak berjam2 dulu baru nk tido..Tp semalam x payah nk menempuh saat2 tuh dah..terus tido lena ajer..

Then tgh malam bb bgn tido..nk bo rupanya…tau apa yg keluar? lendir2 kahak dia…bo sikit sgt….mmg amazing la madu nih…tp sebelum bg makan madu kena la selawat 3 kali then doa semoaga berkat Allah bekalkan madu ni bole sembuhkan penyakit yg ada di dalam dan luar badan…Amin….

Alhmadulillah bb dah kurang sangat batuk..selesema terus hilang…So nasihat kepada ibu2 muda haruslah mencuba bagi madu utk anak kita. If demam ke batuk ke selsema ke, bagilah madu if ubat Dr tak berkesan….Insya Allah…

Leave a Reply

