Settlement of the Redemption Sum- Puchong Intan Property

Published June 4, 2010 by Qiss FendiYana

4 June 2010

Ha….hari nih hari paling best…hheheee..nak tau naper?

Sbbnya aku aku dpt email drp lawyer..Katanya redemption drp bank dah settle…maknanya dalam masa seminggu lagi dapat la duit…n ia juga bermakna aku dah bole renovate umah skg….Sblm nih aku teragak2 nk wat renovation takut dibuatnya malang nasib aku maka x dpt la nk claim semula duit utk renovation umah kt Puchong tuh…. FYI we all dah pindah umah baru last week….tp time tuh redemption x settle lagi..tuh yg jd teragak2 nk wat renovation as per suggested by our lawyer….

Skg segala masalah pasal umah nih dah settle…Alhamdulillah…Akhirnya doaku didengar jugak oleh-Nya….

Leave a Reply

