Settlement of the Redemption Sum- Puchong Intan Property

Published June 4, 2010 by Qiss FendiYana

4 June 2010

Ha….hari nih hari paling best…hheheee..nak tau naper?

Sbbnya aku aku dpt email drp lawyer..Katanya redemption drp bank dah settle…maknanya dalam masa seminggu lagi dapat la duit…n ia juga bermakna aku dah bole renovate umah skg….Sblm nih aku teragak2 nk wat renovation takut dibuatnya malang nasib aku maka x dpt la nk claim semula duit utk renovation umah kt Puchong tuh…. FYI we all dah pindah umah baru last week….tp time tuh redemption x settle lagi..tuh yg jd teragak2 nk wat renovation as per suggested by our lawyer….

Skg segala masalah pasal umah nih dah settle…Alhamdulillah…Akhirnya doaku didengar jugak oleh-Nya….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: