Hari Raya bakal tiba

Published September 6, 2010 by Qiss FendiYana

6 Sept 2010

X lama lagi dah nak raya..tingaal 3 hari lagi nk kena pose…bermakna Ramadhan bakal berlalu….huhuhu…sedihnyer….

Tp ble Syawal tiba mmg best…preparation mesti tip top punyer…tahun nih kali kedua beraya dgn Aisyah (WQS)…tp tahun nih bb dah besar…dah pandai pegang duit…asal nmpk duit jer terus ngamuk2 nk duit….kalu bg syiling x layan….

Tahun nih beli baju kurung siap utk bb…2 pasang….beraya sakan la dia….tema hijau pink….tahun nih beraya kt Kedah je…x sempat nk blk Kelantan sbb adikku tgh praktikal so x bole la cuti pepanjang…kan aku drebar dia sepanjang dia praktikal kt TM tuh….bosannyer….ape pun aku dah x sabar nk beraya ni….nk belasah mkn byk2….

Selamat hari raya semua… Ampun dan maaf dipinta andai tersalah kata dan laku…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: