Sakit Hati dengan Bunga Nasi Kerabu Aku

Published January 6, 2011 by Qiss FendiYana

6 Jan 2011

Hidup berjiran mmg best if dapat jiran yang sefahaman. Tapi kalau dapat sebaliknya rasa macam nk bakar aje rumah dia…..

Arrrgghhhh… Stress aku dgn jiran aku nih…Ada dia punyer sakit hati dgn tanaman aku lalu dicabutnyer tanaman aku yang subur itew…..Waaaa..Nk bakar umah dia rasanyer….Sabar aje….Yang dia punyer tanaman masuk ke tanah aku, x der plak aku bising…Daun sehelai jatuh ke tanah dia pun bole dicabutnya tanaman lain sbb geram kerana sehelai daun kering pokok bunga nasi kerabu aku itew…dah la susah nk cr kt KL nih….siap import dr kg lagi..

Wahai jiran yang kuhormati, jika ingin hidup dgn masyarakat silalah belajar cara bermasyarakat.. Karang aku naik hangin mau sume pokok orkid ko yang dok tersangkut kt pagar kongsi kita tuh aku rosakkan…

Ni dah kali kedua dia dengkikan tanaman aku….Hari tuh dah dengkikan pokok bunga raya n ros yang aku tanam tuh…Berbunga setaman….Jeles la tuh….sbb dia punyer bunga ros mati kejung…ahaks…

Sekadar luahan sakit hati….Harap ampunkan dosa kemarahan aku nih….

2 comments on “Sakit Hati dengan Bunga Nasi Kerabu Aku

  • Hello ^_^

    Saya tengah cari bunga nasi kerabu tu. So far tak jumpa lagi kat kl. Nak tanam sendiri kat rumah nak buat nasi kerabu. Tau tak kat mana lagi boleh jumpa pokok tu sekitar KL ni?

    Thanks!

  • Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: