Alergic: Minyak Mestika

Published January 17, 2011 by Qiss FendiYana

15 Jan 2011

Asalnye sakit perut…aku pun gosok la dgn minyak Mestika yang baru aku beli kt Menara Tm tuh…

Lepas beberapa saat terus aku rasa gatal2 kt hidung…then bersin macam nk kena resdung tu la….tp kali mmg teruk…bersin smp nk tercabut hidung rasanye…siap kuar darah..nih dah kes berat..

Terus aku mintka husband hantar ke Klinik…time nih mata dah bengkak gle…merah berair…nk bukak mat dah x bole dah…pedih dan gatal sangat…

Sampai klinik, Dr bertuga ialah Dr.Mahmood…Ingatkan Melayu rupanya Mamak…Ingatkan tua rupenye muda trang tang…Dr check selidik mmg Alergis dgn ingredient dlm Minyak Mestika tuh..Disarankan jgn guna lagi…Patutla kt botol minyak tuh tulis,” Jumpe Dr jika mengalami kesna sampingan”.

Dr pun suggest amik injection utk kesan reda/lega dgn cepat rather than amik pil, esok baru bole hilang alergic tuh…Nk kena inject….huh..malu la..Dr lelaki muda plak..last2 aku belasah ajer…janji segala masalah aku selesai….

On the way balik tuh, husbandku belanja Mc D sempena kena inject..hahaha…harus aku terima…aku baru jer terlintas nk suh belanja McD esok harinyer…tup2 hari nih dah dapt.

Tq suamiku!!! Tercapai jugak hajatku… Rupenyer Alergic nih membawa hikmat…McD la tentunyer

Leave a Reply

