Pijak Taik Kucing

Published January 17, 2011 by Qiss FendiYana

17 Jan  2011

Dgn kelam kabut aku kuar umah..nk hantar anak g umah Kak As..

Sampai jer terus aku kuar drp kereta…x terpesan plak terpijak benda tuh…Ku bawa ke hulu ke hilir..masuk kete semula..then terus drive ke opis…

Di dlm kereta haruslah bukak air cond…bau ape yg masam semacam nih….Setelah dipastikan, huh mesti aku terpijak kt mana2 nih….Kt depan umah Kak As la nih…

Bergegas aku lari ke toilet opis…Habis kain baju kurung aku terkena benda tuh…mmg semerbak la..kena membasuh kain di opis sbb aku pun x der plak baju spare…gasak aje la…Harap x bau lagi…huhuhu

One comment on “Pijak Taik Kucing

  • Leave a Reply

