Bufday Celebration – Fahmi

Published March 10, 2011 by Qiss FendiYana

2nd March 2011

Belated post la nih… Nukilan nih sempena bufday celebration for Fahmi…Asalnye nk wat surprise..last2 kitaorg yg tersurprise…Begini citernyer….

We all plan nk pekena mamat jiwang nih time bufday dia..konon2nye ada SA hantar bunga la…padahal we all dah pakat war flower delivery ke ofis dia…dah deal sume dgn florist…lepas jer settlekan hal bunga tuh terus aku n Fatihah pegi meeting..tgh dok meeting tetiba Fatihah dapat sms yg bunga tuh smp ke meja aku aka org yg hantar bunga..alamak….kantoi…dah la rider hantar bunga dpn mata dia…sah2 la dia tau pasal delivery nih…

Apalgi rancangan asal x jadi la..terpaksa la announce kt sume yg we all dgn berbesar hati nk kasi bunga n semoga dgn bunga nih Fahmi akan ceria sbb hari yg sama dia dpt berita mak dia sdg askit kt Kg..Semoga ibu anda cepat sembuh…Amin…We all pray 4 you.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: