Holidays-Release Everything

Published April 12, 2011 by Qiss FendiYana

12 April 2011

Last week dah menghabiskan masa kt Puncak Genting Highlands tuh..Mmg fun gle la…stay one night kt sana bersama geng ofis…Ima, Imah & fatihah.

Then this week pergi makan angin kt PD plak…Bersambung ke Melaka…Mmg kopak la poket beta bulan nih…huhuhu..nasib ada bonus…kalau x mmg mkn ikan kering je la..hahahahaa..

Anyway, aku amik keputusan nk g makan angin setelah aku frust gle dgn org atasan aku nih…cantas org x tentu pasal..sumenyer pasal dengki…tabur pasir di periuk nasi org lain…dgn macam2 cara….sendiri pk la…

smlm kebetulan aku tertengok citer expose mistik…Perantaranya menyebut, ” Negara kita dah merdeka sudah 50 tahun lebih, tp kenapa kita masih belum merdeka drp benda2 tahyul nih. Kerana hasad dengki sanggup buat macam2 kt org, janji puas hati…” Seperti mana kata2 perantara tuh, benda nih tempias terkena pada aku….kena cepat2 cari pendinding sebelum apa2 jadi lebih teruk…

Lately selalu je rasa cam berdebar semacam…mcm nk semput pun ada…abah aku berpesan, amalkan ia sebelum keadaan lebih teruk…

Leave a Reply

