Sayangku Buat Hal Lagi

Published June 3, 2011 by Qiss FendiYana

3rd June 2011

Isnin lepas Sayangku marah2…sampai berbau hangit panas nyer…aku pun x paham kenapa…Selidik punyer selidik rupenyer Sayangku kehausan kasih sayang…Maka aku pun penuhkan ia dgn kasih dan sayang yang melimpah ruah…Nah… Amik kau!!!!

Keesokan harinyer sayangku meragam lagi….Marah2 lagi…Aku pun dah naik bengang dah sbb asyik naik hangin aje sayangku ini….Smlm dah kes kehausan kasih sayang, hari nih kes aper plak….Penat mika nk memikio nyer…dah la naik anign kt tepi jln..wat malu ajer…Kok iye pun sesabau la…carik la tempat yang sunyi skit..jgn la kt crowd cam tu….Aku pun x tau kes ape plak kali nih…Last2 aku dah surrender… Aku amik keputusan nk g kaunseling aje…x payah nk serabutkan pikiran ini… Pakar kaunseling kata cam ok je…x der pun tanda2 stress ker ape…x dapat dikesan punya dan sebab musabab itew…Pelik nih!!!!

Selepas kaunseling tuh rasa cam lega la sbb kira mcm lepas servis la kan? Sume dah tukar….hehehe…Lepas dua hari, sayangku buat lagi….entah macam mana dan kt mana tangan kanan sayangku patah….Alahai…duit lagi….Nk kena betulkan tangan yang patah itew….silap2 kena ganti baru…huhuhu…Alahai sayangku…Kenapalah kau buatku begini… Tidak pernahkah dikau sayang padaku?????

Kelisaku yang Tercinta…….

3 comments on “Sayangku Buat Hal Lagi

  • Ingatkan apa lah tadi….. hehehe….. biasalah…. nak yg baru lah tue…. @ u ada ckp pasal kete lain dlm kete tue…. itu yg dia meragam tue…. sabo2 je ler….

  • Leave a Reply

