Jom Belajar Resepi Baru

Published June 24, 2011 by Qiss FendiYana

24th June 2011

Terasa cam dah jemu astik dok mkn masakan yang hampir sama aje setiap hari…Makan kt kedai pun sama jugak…Asyik2 fast food…if mkn kt restoran pun still lagi x tau nk mkn ape yg best….

LAtely aku rajin gak membelek internet nih…Almaklum la keje dah berkurangan sementara menanti report duty ke tempat baru….So aku terjumper satu website yang mmg menarik utk aku yg sekarang dah kebuntuan nk masak ape utk family everyday ni…Jon layan website nih….

http://www.trymasak.my

Selamat Mencuba

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: