Deco with Houses Lightings

Published September 29, 2012 by Qiss FendiYana

1st September 2012

Seperti yang dirancang last week, akhirnya dapat jugak kaki ke Kedai Houses Lightings ni….details:

HOUSES LIGHTINGS SDN BHD

NO.33 & 35, JLN BPU 6,

BANDAR PUCHONG UTAMA,

47100 PUCHONG

TEL: 012-266 3790

EMAIL: houseslightings@yahoo.com

BIZ HOUR:

TUE-SAT (10.30AM – 8.00PM)

SUN (12.00PM – 5.00PM)

MON (OFF DAY)

Mmg best gle pegi kedai ni…Macam terapi minda aje….Tenang dan nyaman…

Kedai open around 10.30 am, mmg sesuai la sesgt…Bgn tido brekpes then terus bawa kete itew ke kedai yg dituju…Bandar Puchong Utama 6

Sekitar jam 10.40 pagi aku dah check in kat kedai ni…time ni dah ada yang siap bungkus barang wat balik…Cepat gle!!!

Masuk aje, terus si kenit berbunyi, ” cantiknye lampu mummy…”. Belum beli dah jadi hak milik kekal…

Emm mmg aku akui barang2 kt kedai ni mmg cantik2 belaka…harga pun tak menahan….

Target aku nk dapatkan 1 kipas ceiling dan 1 lampu ceiling….janji kerawang berjurai…..

Dok melenggok2 kat dlm kedai tuh…sbb sume barang2 ada kat atas kepala…jalan pun melangit aje…

Dlm dok memilih, aku tersangkut kt lampu kerawang ni…Maka haruslah beli…..

Lampu kerawang ni aku beli dgn harga 126….ni nk letak kt dining hall….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lampu kerawang kembar tiga ni aku nak letak kt tangga loteng….harga RM130

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bab kipas plak, aku terus bgtau salesgirl tuh suh amik kipas yang berharga RM138 seperti yang aku survey kt tenet last week…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasib ada stok lagi….

Dah habis pilih then terus g test dan check item….Bayar then terus masukkan dalam but….

Sekarang masa utk install….tp aku dah tau dah, mmg takkan pasang sendiri sbb x reti…lagipun masa beli lampu ni sume barang bercerai…

Nk kena main puzzle plak nk pasang…drp jahanam baik mintak Ah weng buatkan….012-6593273

Dia charge aku RM140 utk pasang dan wiring sekali….x kisahlah janji sume dah berjaya dipasng ke tempat yg sepatutnye….

Skg hati sudah puas meh!!! Mataku asyik menjeling aje kt lampu2 ni..mmg kena dgn jiwa la…

4 comments on “Deco with Houses Lightings

  • Leave a Reply

