My anniversary

Published December 31, 2013 by Qiss FendiYana

Thank you hubby…

Alhamdulillah! Bersyukur sgt dianugerahkan jodoh dgn en. wan Fendi yg teramat penyayang dan pemurah…. Never missed my birthday date, anniversary and sume special date…

Yg best, every time tiba special date, mesti akan ditanya nk request pape present x? Sbb dia mmg amat kenal dgn aku yg cerewet bab2 present ni…. I trully don’t like surprise present! Bikin gue semput… Selalunyer aku mesti x suke dgn surprise present yg aku pernah dpt selama ni… Ada org sgt suke surprise but not me…hehehe…

So this time, sempena my recent anniversary, aku request nk bracelet aje…. Sbb bracelet lama dah bosan pakai…. Lgpun normal la ladies mintak brg kemas dgn en. suami masing2 kan? nk mintak gadjet bagai mmg aku x minat… Handphone yg ada skg pun aku x pernah beli pun, sume hasil sedekah hubby yg asyik bertukar handphone tuh… Drpd trade in baik bg kat wife pakai… Lgpun harga trade in handphone mcm menghampakan aje…masa beli mahal ble nk jual murah yg amat… Kalau bg kt wife, nmpk la trendy jugak walaupun wife dia ni seorg yg mmg kolot…hahahaha… Aku mengaku aku kolot! Ya betul!

Apepun semoga jodoh kami berpanjangan hingga ke akhirnya! Amin……

Leave a Reply

